Aantal cilinders |
3 |
Boring x slag |
67 mm * 70 mm |
Cilinderinhoud |
740 cc |
Compressieverhouding |
11 : 1 |
Vermogen / r.p.m. |
55 kW (75 pk) / 8500 |
Koppel / r.p.m. |
68Nm / 6750 |
Materiaal cilinder |
aluminium |
Materiaal cilinderkop |
aluminium |
Kleppen per cilinder |
2 kopkleppen DOHC |
Kleppenaandrijving |
ketting/nokkenassen |
Stroomvoorziening |
wisselstroomdynamo 12V, 460W |
Startsysteem |
startmotor 700W |
Ontsteking |
contactloos, elektronisch Bosch LE-Jetronic |
Bougies |
Bosch 5 DC, Beru 12-5 DU |
Accu |
Y60-N24AL-B of Y60-24L-A |
Brandstofvoorziening |
benzine-inspuiting, Bosch LE-Jetronic |
Koppeling |
enkele plaat, droog, diafragmaveer |
Versnellingsbak |
5 versnellingen |
Primaire overbrenging |
helical-cut gears with tensioner |
Secundaire overbrenging |
cardanas/hypoïd tandwielen |
Versn. overbrenging |
4,50 / 2,96 / 2,30 / 1,88 / 1,67 : 1 |
Eindoverbrenging |
10/32 (1 : 3,2) of 11/37 (1 : 3,36) |
Frame-opbouw |
buizensecties, motorblok dragend gedeelte |
Vering voor (veerweg) |
telescoop, hydraulisch gedempt (185 mm) |
Vering achter (veerweg) |
monolever-swingarm (114 mm) |
Velgmaat voor |
MTH 2,50 - 18E |
Velgmaat achter |
MTH 2,75 - 18E |
Bandenmaat voor |
100/90 H18 tubeless |
Bandenmaat achter |
120/90 H18 tubeless |
Rem voor |
dubbele schijf Ø 285 mm, hydraulisch |
Rem achter |
enkele schijf Ø 285 mm, hydraulisch |
Topsnelheid |
200 km/h |
Acceleratie 0 - 100 km/h |
4,6 s |
Verbruik |
4,2 l/100 km (bij 90 km/h constant) |
Lengte |
2220 mm |
Breedte |
900 mm |
Hoogte |
1210 mm |
Grondspeling |
175 mm |
Wielbasis |
1516 mm |
Drooggewicht |
227 kg |
Tankinhoud |
21 liter |
Carterinhoud |
3 liter |
Produktietijdvak |
1985-1990 |
|
|
Foto 1 |
|
|
Foto 2 |
|
|
Foto 3 |
|
|
Foto 4 |
|